Kızım normalde bişeyi isteyip vermediğimde ağlar ya da ne bilim sevdği bi yiyeceği görüp yemezse ağlar sinirlendirirsek sinirlenir yani duygularını anlatıyor az cok yaşına göre 3 ay sonra 2 olcak. Ama bu aralar şunu gözlemledim bazı şeylerde ağlamak istiyor ağlamasını durduruyor mesela bugün dedesi şakasına da olsa biraz bağırdı yapma falan dedi içten ağladı böyle bu durum bi kac kere daha tekrarlandı içten üzülüyor böyle dudaklar bükülüyor ama ağlamıyor 😭😭😭 zırlayarak ağlasa diyorum keşke içine atıyor sanki ya normal mi sizce bu