masall00_ Kızlar bebeğimin boynu hep yanıyor sürekli geçmeyen pişiği var çoğu marka denedim geçmedi sizin kullandığınız memnun kaldığınız bi ürün var mı
poyrazinannesi32 masall00_ Oğlumun 1 kere çok kötü pişik olmuştu .Pişik kremi kullanmama rağmen.Abim sudokrem tavsiye etdi kalın tabaka sürdüm yarına hiç bir şey kalmamıştı ve bir daha pişik olmadı.
Burcum111 masall00_ bebek pudrası alın. Ara ara sürün boyun kısmına. Kuru kalması lazım pudra en azından kuru tutar nemi alır
masall00_ gizemtann doktora danıştım çok ciddi birşey değil dedi ama canı yanıyor bazen boynu baya kızarıyor bepantol sebamed kullandım işe yaramıyor