Merhaba benim 50 günlük bebeğim var. Sütüm yetersiz olduğu için doktor mama kullanmamı söyledi hastanede hipp verilmişti içti güzelce ondan devam ettim daha sonra kaka yapmayı kesti çok ıkındı vs dr yazdım fitil önerdi devam edince şikayet mamayı sma comfort’a değiştirdi düzeldi dedik fakat son bir haftadır yine kesti kaka yapmayı dr normal diyor var mı başına gelen çok üzülüyorum ıkınmalarına
Gaz damlası bigaia ve Aguline şurup kullanıyoruz