nurgr61 bebeğim 2 aylıkken mamayi reddetti emmeyi de birakmksrk hayatımın kabusu diyebilirim bi annenin en çaresiz kaldığı durum hastalıklar dışında,el kadar bebenin beslenmek istememesi ve elinn kolunn bağlı olması.Oncelikle rabbim yardımcınız olsun kısa zamanda çözsün inşallah.Ben denediğim şeyleri anlatayım belki sizde çözüm olur.
Farklı mama farklı biberon deneyin,sıcak veriyorsanız soğuk vermeyi deneyin kendi kendine soğumuş olsun tabii,mamasını içine vanilya özü pekmez gibi şeyler koyun ise yarayan okudum burada.Ben de forumdan okuduğum her şeyi denedim ama hiç biri ise yaramadı.cozumu uyurken vermede buldum ve bunsaatlerimi alıyordu,3 aylıkken 3 saatte bir beslenmesi gerek geceleri alarm kurup kalkıyordjm milim milim zar zor içiyordu 1 saati buluyordu bitirmesi.gunduz de öyle uyku saatlerine göre duznlemistim beslenmeleri ve yine 1 saat başında nöbet tutuyordum mama nöbeti 20 cc 20 cc icer anca bitirirdi 8 9 aya kadar böyle devam etti sonra uykuda da icmedi ek gıdayı da kabul etmedi asla mecbur mama verecektim ilaç şırıngalariyla verdim basta cok zorlandık ama sonra alistik 15 aylik şuan hala siringayla veriyorum mamayi cnku hala ek gıda tam olarak yok hayatımizda çok sınırlı.Bu süreç öyle yıpratıcı ki bir çocuğum dha var hayatımiz 2.cocuk üzerine kurulu sosyal hayat yeni yeni başladı diyebilirim.gitmedigim doktor kalmadı bulunduğum şehirde hepsi geçici şeyler klasik şeyler söyledi.3 aylıkken 48 saat aç durduğunu bilirim normalde 3 saat anca durması gerekirken.bu insanı delirten bsy hele ki doktorun normalleştirkesi vs vs hafizamdan silmek istiyorum.kendi çabalarimla çocuğumn alerjisi olduğunu buldum,emmeyi ve mamayi reddetmesinn ana sebebi buydu bizde ama doktoru kabul etmedi ek gıdaya geçince yigurt denemesinde kanlı kaka görünce anladkki çocuğun alerjisi var süte karşı mamada da süt olduğu için reddetmiş.cokbuzun yazdim kusura bakmayın bu benim adeta kanayan yaram cnku burada denkngelince ah keşke bi faydam olsa diyorum