mutluanned valla ek gıda Avrupa da dördüncü aydan itibaren başlıyor bizim ülkemizde altıncı ay deniyor. Bebeğim 4 aylık. Öğün vermiyorum tabi ki ama tadıma başladım.kabak tattirdim, patates tattirdim.bir hafta bekleyip havuç arttıracağım.bunun yanında neredeyse her gün og organik markasının keçiboynuzu pekmezini çok az suyla seyreltip veriyorum.bebegim sabahlara kadar ciğerleri çıka çıka öksürüyordu,damla verdiler sürekli serum fizyoloji ile burnunu temizliyordum ama asla düzelmedi.o kesti. Bunlarla bir sorun yaşamadım bu zamana kadar salatalıkla da yaşamam diye düşünüyorum. Yedirmiyorum zaten dişlerine sürüyorum hem soğuk hem sert iyi geliyor sakinleşip rahatlıyor 🩵🩵