Valla ne diyim kızlar yani benim bebe de sabah aglamalari çoğaldı normalde uyanan ama ağlamayan bir bebekti üstünü giydirmek zor oldu isteniyor altini değişmek de ayni elinden bişey aldığım zaman ağlamalar vs birde emen bir bebeydi e tabi şimdi ek gıda süreci baslatinca cazip gelmiyor meme;) ama vermeye devam edeceğim ne diyim sağlıkla buyusunler bu arada 2 numara mamaya geçme zamanı geldi dr a sormak lazım tabiki öyle işte aman analık işte yine kendimi sorguladigim bir dönem abartmamak şartı ile tabiki :))