Selimveasel ben 4 aydie kullanıyorum cok memnunun
oglum güzel kilı aldi
doyurucu
her gün düzenli 1 kez tuvaletini yapıyor
sindirimi kolay
hazimsizlık yapmıyor
bir kolik bebekdi şükür gaz problemimiz 0
bitti tüm dertler sükür 🙏
sizede tavsiye ederim gonül rahatligıyla.
Ben cok ama degiştirdim
aptamiş agir geldi agzından burnundan kustı
sma doyurmadi
bevevitte zararli biset vardi adını unuttum ondan vazgectik
herobeybi kabız yaptı
Bebelac golduda bi arkadasim sayesinde kurtuldum