Hanımlar reglim aşırı düzenli ama son 1 yıldır miktar olarak çok fazla. Öyle ki birdenbire kıyafetlerim bile mahvolabiliyor. Tuvaletten çıkamıyorum ilk 3-4 gün. Toplamda 5-6 gün sürüyor bazen de 7. Yani benim gibi olan var mı? Miktar olarak fazla olması bir sorun mu, bir çözümü var mı? Ya da neyin göstergesi? Yardım lütfen 🙏🏻