Ben de öğretmenim bakıcıya bıraktığımda 8 aylıktı öncelikle görüştüğüm kişilere tv telefonun yasak olduğunu söyledim yemeğini yapıp bıraktım boğazında kalmayacak şeylerdi bıraktıklarım benim bakıcım daha önce çocuk bakmıştı ben ev işi istemedim çocuğumla iyi ilgilensin istedim çoğu içime sinmemişti bakan ablayı bulduğumda alıştırma bile yapmadan bıraktım ve hiç sorun yaşamadım şükür bakan kişiyi severse belli ediyo endişelenmeyin doğru kişiyi bulursunuz inşallah