Sağlıklı beslenme ve spor ile 3 ayda 10 kg verdim. İlk 1,5 ayda 8 kg. Sonraki 1,5 ayda 2 kg verdim. İlk 1,5 aydaki gibi kararlı ve istikrarlı devam etseydim çok daha iyi olurdu ama saldım biraz. Şuan kilo verme hızım çok yavaşladı ama sporu bırakmıyorum vücudum şekillenmeye devam ediyor . Spor çok önemli ve etkili. En az yarım saat Leslie üstüne en az yarım saat pilates yapıyorum. İlk 1,5 ay bunlara ek bir de yürüyüş yapıyordum. Şuan beslenmeme çok dikkat etmiyorum yürüyüş de yapamıyorum. Ama Leslie ve pilates mutlaka yapıyorum. Kilo verme hızım yavaşladı ama almıyorum da. Göbek gitti karın kaslarım ortaya çıktı. Gebelikte 20 kg aldım. 60 ile başladım 80 ile doğuma girdim. Doğumdan sonra 71,5a düştüm. 3 ay önce 71,5 ile başladım spora ve dikkat etmeye. Şuan 61,5 kiloyum. Hedef 55😊