minikprenses11 Çok geçmiş olsun. Anadolu yakasındaki Kızılay a mi verilmek zorunda acaba? Hangi mevkideki Kızılay? Herhangi biri olur mu?
Birdunyabircennetannesi aycasil Aslında Kızılay’a herhangi bir kan grubu verilip B+ alınıyor diye biliyorum Arkadaşımın ananesinde öyle yapılmıştı Geçmiş olsun
aycasil Birdunyabircennetannesi malesef olmuyor bizde b grubu verip aynı grup almamız lazimmiş. Zaten bende anlamadım. Şimdiye kadar hep takas yapardık. Farklı grup.verip ihtiyaç olanı alırdık ama bizim şansımıza aynı grup olması lazimmiş
AEgemm aycasil farklı il kabul ederlerse babam verebilir yarın. Ben de verebilirim ama doğum yapalı 1 yıl olmadı daha
Deletedmom_115 aycasil çok geçmiş olsun 🙏🏻 ben batmanda yaşıyorum kan grubum uyuyor farklı ilden verebiliyor muyuz acaba? Bir de 5 ay önce doğum yaptım
Melike_ikra aycasil kan o kadar önemli ki bugün anneme saatlerce kan aradık 0 Rh+ çok zor bulundu. Lütfen kan vermeyi unutmayalım o kadar muhtaç olan insanlar var ki 😓 rabbim sizin babanıza da şifa versin
Esoca38 aycasil 4 yıl önce aynı şekilde babamada acil bypass yaptırmıştık bizde kan aramıştık çok şükür yakınlarımız hastaneye gelip verdiler. Rabbim şimdiden şifanızı versin sevdiklerine bağışlasın. Kan grubum uyuyor fakat kayserideyim 😞
emosss__ 0 rh pozitif kan grubum tüm pozitiflere verebilirim bu sekilde kabul edilirse seve seve veririm. Rabbım babanıza sifa versin 🙏