Selam arkadaşlar. Doğumdan sonra ilk 2 ay adet olmadım sonra oldum 3 ay düzenli gibiydi ama kanama sürem uzun sürüyordu normalde ⅘ gün sürerken doğum sonrası 8 gün falan sürüyordu ama bu ay adet olmadım gecikti gösteriyor uygulama 5 6 gün falan hamile miyim acaba diye düşünüyorum ama sonradan yok yok değildir diyorum doğum sonrası düzensizlik olabilir diye biliyorum çünkü