Arkadaşlar hemen buraya deneyimimi yazıcam. İkizlerimin biri parmak emme işini öyle abarttı ki artık parmağın hali kalmadı. Ama tabi bu arada 1 yaşında fln. Yara bandı ile çözdüm olayı. Diğeri arada emiyor abartmıyor diye oralı olmadım. Sonra diğeri abarttı olayı, ne zaman arkamı dönsem bir köşede parmak emerken gördüm. Elinde nasır oluştu. Hemen müdahale ettim yara bandı, sabır taşı, flaster vs. Ama artık büyüdüğü için bütün bant çeşitlerini kolaylıkla çıkardı. Hatta internette böyle parmak emme kemeri gibi bişey aldım taktım bana mısın demedi. Benim bu uğraşlarım hem boşa çıktı. Bu arada 2 yaş olduk. En sonunda acı oje aldım. Nette satılıyor biraz pahalı. Başta sadece tırnağına sürdüm. Ama işe yaramadı. Bir iki çıkardı ağzından sonradan gene hararetli emdi. Artık bni bu durum o kadar rahatsız etmeye başladı ki oyun oynamayı bırakıp parmak emiyordu. Gece parmak emme sesine uyanıyordum. Acı ojeyi parmağının tamamına sürmeye başladım. Artık tam pes etmek üzere idim ki işe yaradı. Sürekli tazeledim bir iki gün. Özellikle uyurken sürdüm ki parmağına bişey sürdüğümü anlamasın diye. Çünkü silmeye çalışıyordu. Şimdi o parmak ağza doğru gidiyor ama emmiyor. Başarılı olduğumu düşünüyorum