mucizem24 tugbaninpenceresi samsung aldık mecburiyetten elden taksit evkurda Bi tek o vardı marka olarak. Hiç memnun değilim kutu kadar eve faydası yook
Gizemlibirisi Arçelik invanter ++ aldık çok memnun.hemen soğutuyor sonrada fanıni kapatıp,dereceyi ayarlıyoruz hiç çarpmıyor çocukları. ayrıca sürekli kullanmamıza rağmen sadece 150 TL faturaya yansıdı hemde elektriğe zam gelmesine rağmen.
NmalkoC tugbaninpenceresi toshiba nın fiyatları nasıl bilmiyorum ama onun içinde iyi diyorlardı onada bir bakın isterseniz iyice araştırın herkes kullandığı markadan memnundur illaki önemli olan uzun ömürlü olması çünkü senelerce kullanılıcak birde şans işi tabiki
cihangirko tugbaninpenceresi valla harika birşey tavsiye ederim. Uygun gücü seçerseniz bence verim alırsınız. Tüm evi soğutuyor salonda ki mesela.