Kızım 23 aylık. Bir kaç kere bez bıraktırma girişimimiz oldu ama hazır değilde erteledik. 2 gündür sürekli bezini çıkartıp öyle durmak istiyor. Hava sıcak olduğu için sadece bezle takılıyor evde. Alıştırma külodu giydiriyorum onuda istemiyor. Bazen tuvalete oturmak istiyor ama hicbisey yapmıyor sadece oturmak istiyor. Bezini hiç takmayalım artık çişin gelince tuvalete otur diyorum hayır diyor. Bu durumda ne yapmam lazım sizce? 2 yaş sendromunda kendisi onun mu etkisi bu acaba?🤷🏼♀️