Selam ar Arkadaşlar 37 haftalık doğan 40 günlük kızım var fakat evde bazen alıştırma yapmama rağmen dışarı Puset ile çıktığımızda durmuyor ağlıyor tip olarak minyon vücudu var Puset de bindiğinde gömülüyor gibi Pete ne zamandan sonra alışır onunla birlikte yürümek istiyorum ya da markete gitmek istiyorum ya da şimdiye kadar alışmış mı olurdu