Enlsr Bak aşkım sütünü iyice havalandırarak kaynat kaynadıktan sonra tezgaha bir havlu koy tencereni koy havlunun üstüne bir süzgeç koy tencerenin üstüne öylece kalsın ılınınca 2 kaşık mayanı çal tencerenin dibine üstüne süzgeçi tekrar koy bir sofrayla üstünü ve kenarlarını kapat öylece kalsın 4-5 saat daha sonra kapağı açık şekilde koy dolaba 4-5 saatte öyle dolapta dursun sonra kapağını kapat 2 gün sonra aç ye afiyet olsun umarım anlatabilmişimdir 😁