Unicorn67 Ne var 11 .ayda gece uykusuna geciremiyorum 2 gün iyiydi desteksiz uyuttum şimdi ne yapsam olmuyor uyuyor snra kalkıp 11 e 12ye kadar oturuyor herkeste durum aynı mı
Unicorn67 Blueberry0 aynı ya ne oluyor anlamadım doyuruyorum bütün herseyini yapıyorum uyuyor normal yarım saat sonra uyanıyor oturuyor ve mız mız asla susmuyor memnun olmuyor desteksiz uyutmayi da kestim pes ettim yani noldu böyle anlam veremiyorum
Blueberry0 Unicorn67 bizimki uyumaz desteksiz uyumuyor da 🙁 uykuları çok bozuk bizle otursa oturuyor 1-2 e kadar 😕
Unicorn67 sezeryanlaanneolunmazmis emmiyor . Sallasamda uyumuyor su icsede uyuyacagini sanmam emzik veriyorum gene olmuyo
Unicorn67 Blueberry0 uyutamadim en son babasına verdim ben yattım 🤣 çünkü sinirlendim gerçekten çok zor