Bebegimben1 Bebeğim 10 ay 25 günlük geçenlerde ısırdı ilk doğum yaptığım zamanlardaki gibi yara oldu çok kötü ağlaya ağlaya emziriyorum ne surduysem fayda etmesi pişik kremi sürsem olur mu acaba çok kötü haldeyim😓
hunilimomy Bebegimben1 thiocillene göz pomadi alıp sürun ama her emzirme öncesi islak pamukla iyice temizleyin
gncglozclk Bebegimben1 imaddesi bana da çok iyi geldi 3 ay kullandım sürekli yara oluyordu ben sagıp verıyorum her sagım sonrası suruyordum 1 2 damla cok ıyı geldı ayy sagım zamanı siliyordum suyla sızde emzirirken yaparsınız mutlaka duzenli kullanın 💕
Bebegimben1 melosunannesi kantoron hariç diğer ikisini de sürdüm fayda etmedi lansinoh kremi de sürdüm 🥲