Yigit_Yagiz_Moms bizimde emar temiz çıkmıştı genetik de verdik sonuç çıktı da doktorumuz izindeymis gösteremedim. Biz keppra kullanıyorduk uzun süre onu kullandim oda güzeldi kaşıntısı vardı herseyimi değiştirdim geçmedi en son ilaçtan suphelendik ilacı değiştirdik şuan tegratol kullanıyoruz 2 surupta sorun yaşamadık. Epix bir tık daha etkili ilaçmis bizimki hafif olduğu için yazmadı. Kan verdiğimiz oldu kan gazına diğer tahlillere baktılar normaldi sonuçları galiba olumsuz bisey demediler.
Yigit_Yagiz_Moms yaa çok sevindim ne zamandır kullanıyorsunuz hemen doz azaltmiyorlar diye biliyorum ama inşallah İnşallah kurtuluruz bu hastalıktan Rabbim safi ismiyle şifa versin herkese