Kızlar selam benim kız 2,5 yaşında sürekli beni evde anne anne anne diye darlıyor acaba başına gelen var mı nedendir çünkü küçükken de böyle elimden tutup sürekli bir yere çekerdi beni çeker iterdi tamam büyüyünce geçer dedim ama geçmedi şu an daha beter oldu sürekli evin içinde peşimde tuvalete gidiyorum arkamda anne anne anne anne ne bileyim yemek yapıyorum arkamda anne anne anne anne anne Diyeceksiniz ki evde başka kimseyle vakit geçirmiyor ondan hani benden fazla anneannesiyle ve babasıyla vakit geçiriyor çünkü tam olarak babası vardiyalı anneannesi akşamları gelir işten alır onu ama sürekli evde böyle götle don gibiyiz sürekli anne anne anne anne sebepsiz yere de sebepli yere de bir şey istesin anne anne sıkılsın elimden tutar anne anne Şimdi diyeceksiniz ki şükret haline kız çocuğun var olmayan da var ama bu öyle bir şey değil eğer durumu yaşayan varsa beni anlar