Doğum yapalı 20 gün oldu dikişlerim hala düşmedi büyük abdestimi yaparkende ağrı hissediyorum adet kanamam azaldı bir gün içinde bir günlük pedi anca dolduruyor o yüzden hava alması için sadece iç çamaşırı giymeye başladım akıntım kötü kokuyor ve sarımtırak geliyor renk enfeksiyon durumu olabilir mi dikişlerim açılmış olabilir mi korkmaya başladım artık