Kizlar her hafta nerdeyse dolma yaparız bizim evde çok yenir bu hafta aldığımız biberler acıymış ben yaparken kızım geldi 1 2 biber elledi gitti bende işimi bitirdim kızım ağlayarak geldi ağzım acıyo diye meyve verdim dilini ısırdı sandım sonra elini gözüne sürmüş kıyamet koptu yıkadım yüzünü o ara anladım biberden olduğunu sonra ellerimiz yanmaya başladı ama ne yanmak buzlu su yaptım soktuk elimizi suda iyi ama çıkarınca deli yanıyor 1 saat öyle bekledik o sıra internetten süt yoğurt denedim silverdin vardı o da fayda etmedi eşim gitti eczane anestol vermiş bana az fayda etti ama kızım hâlâ elini çıkartmıyor 3 saat olmak üzere mahvolduk vicdan yaptım keşke dokundurmasaydım diye (eşimde acıdan yiyemedi dolmayı nerden gelmişse artık o biberler hepaldığımız pazarcıdan almıştık)