Bebeğim 2618 Gr dünyaya geldi. Daha sonra 2300lere düştü. 1. ay kontrolünde kilosu 3150 ydi. Şu an 41 günlük. Kilosunu henüz bilmiyorum, tartılmadık.
Anne sütü alıyor.
Haftada 2-3 kez dışarda olunca ve göğüslerim yara olduğu için bazı geceler 30cc mama veriyorum.
Çoğunlukla göğsümde 45dk- 1saat kadar kalıyor, çünkü silikon uçla emziriyorum. Göğsümü tutmadı😔
Acaba doymuyor mu, gerçekten gelişimi yavaş mı.? Sürekli bunu düşünüyorum. Bir de annem başta olmak üzere aile büyükleri silikon uçla emzirdiğim için laf edip duruyor. Çenesi yoruluyor,gaz oluyor, doymuyor vs vs diye 😔
Bende ister istemez başkalarının bebekleri ile karşılaştırıyorum. Geçen instada 1 ay kontrolünde 1200 Gr almış bebek🙄 benimki 500 Gr anca aldı diye üzülüyorum.
Of çok uzun oldu ama içimi dökmek istedim belki moral verirsiniz