gizemzumraa brvnkr kontorle gittigim de gelişimi iyi kilo da alıyor doktor da sadece anne sütümü alıyor diye sordu evet dedim iyi o zaman dedi bilmiyorum ki napim . Yani uyumuyor gündüzleri uyku sıfır bu yüzden doymadıgını düşünüyorum
brvnkr gizemzumraa 3 ay 20 günlük dün gittim doktura. 7 kg boy 65 değer aylarda çok ıyı alıyordu Normal mı
Seldaaaaaqaaq gizemzumraa naptırysam döndüremedim sadece gece uykuluyken tuttu ama uzun sürmedi 2 ay sağdım verdim sütte günden güne azaldı mamaya döndüm
Birberentanesi brvnkr 3 aylık bebek 7 kg bence gayet iyi. Benim bebeğim 9 aylık 8 kilo. O da gayet yerinde şükür
brvnkr gizemzumraa bu ayda bebekler az kılo alıyorlar dedi diş çıkarıyor doktur dedi ondan mı meme reddı de yaşamıştık
brvnkr Birberentanesi bılmıyorum üzülüyorum sütüm yetmıyor diye belkıde yetiyordur ban öyle gelıyordur