Merhaba kızım 9.ayında ateşli havale geçirdi, 6.hastalık sebebiyle. Nörolog MR ve EEG istedi. MR çektiremedik çünkü 6 saat açlık gerekliymiş. 30 temmuzda EEG randevumuz var. Sorum şu; Tek bir nöbet için MR çektirmiş miydiniz? Sadece EEG yeterli olmuyor mu? MR İçin verdikleri saat aralığında bebeğimi 6 saat aç tutmam pek mümkün görünmüyor çünkü😔