Kızlar bebeğim emmeyi bıraktı sütler doluyor ağrı yapıyordu bende makine aldım elektirkli kolay olur hem de kızıma içiririm çoğalır sütüm diye mama kullanıyoruz bu arada ilk denedim kanadı böyle nokta nokta morardı 2 ay boyunca göğüs ucu yarası çektim tekrar aynı şeyler olacak dşye korkuyorum ilk kez kullandığım için mi böyle oldu acaba yoksa tekrar mı yara olur