Nursemom_ Benim kizimda 34 aylık çok güzel yemek yerdi. Yaza girdigimizden beri yemek yemiyor sadece meyve,yoğurt vs
Aç değilim diyor sürekli.
Fenalık geliyor bana da çünkü sabahın 6sinda açım diye uyanıyor. Kahvaltıda gene meyve yiyor doydum diyor hem aç hem uykusuz olduğu için evin içinde goblin gibi geziyor.
Öğle uykusunu da bıraktı.