Kızlar yenidogan bebeğim var normalde gündüzleri daha çok uyur geceleri biraz huysuzlanarak uyurdu 2 saat net uyuyordu bugun ne olduysa gün boyu 3 buçuktan 5 e kadar uyudu sadece surekli uyanık kucağa da alınca huysuzlaniyor yatırincada biraz öyle 1 saatte 1 yemek yemek istiyor doymuyor anlamadim gitti gaz sancisi olsa heralde çigirarak ağlar diyr düşünüyorum yenidoganin bu kadar uyumamasi normal mi sizce?
(Bu arada meme reddi yaşıyoruz dogdugu 2. Günden itibaren hangi yöntemi denediysem ya alıyor günde bir kere yada almıyor sütümü sagarak veriyorum mecburen anne sütü-mama şeklinde gidiyoruz)