Jessicaana Kızlar her bebek diş sancısı çekiyormu bir arkadaşım bebeğinin hiç dis sancısı çekmediğini söyledi hiç bir problem yaşamamış
Blueberry0 Jessicaana bizde yaşamadık açıkçası patlattığının bile farkında olmadım. elime gelince anladım. her bebek farklı kimi zor çıkarır kimi çok rahat
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Jessicaana ben oğlumda diş sancısı fln yaşamadım yani bilmiyorum 🤷🏼♀️ Atak,sendrom, huzursuzlukta çekmemiştim
Usnac1995 Jessicaana Benim oğlumun da köpek ve azı dişlerinde zorluk çektik. Gece uyanır ağlardı, iştahı tamamen gitmişti. 10 gün bu şekilde olup dişler biraz çıktıktan sonra düzelirdi. Diğer dişlerde biz de anlamadık hiç
bisenakillisinzaten Blueberry0 bebeğiniz kaçıncı ayda çıkardı ilk dişini bide siizn beslnmeniz nasıldı
Blueberry0 bisenakillisinzaten 5 buçuk aylıkken . ek gıdaya geçtik yeni yeni . öncesinde mama ve anne sütü alıyordu
Bugleminannesi28 Jessicaana çekmez kızım 20 aylık 16 dis var hiçbirinde ne ateşi çıktı ne huysuzlugu oldu gülünce anlıyorum dişlerinin çıktığını
afraybars1 Jessicaana oğlum hepsinde çekti kızımda hiç bişey anlamadım kendi başına çıkardı sadece 2 gün pişik olurdu o kadar her bebek bir değil yani canım
hunilimomy Jessicaana bebekten bebege dişten dişe değişir bence azı dişlerine kadar asla ateş yaşamadık evet huysuzluk oldu ama inanılmaz derecede değil. Dörder dörder cikardi disleri o huysuzluk o nedenle normal geldi ama azı dişleri gerçekten zorladı uyku iştahsızlık Nirvanaydi