Kızlar şu sıcak yaz günlerinde isterdim kim dışarı çıkarken saçlarımı toplayayım ama malesef doğumlarla beraber saçlarımın yanları açıldı aslında gür ama doğumdan sonra yanlarım dökülünce sanki kelmişim gbi oluyor toplayınca geriye kalan saçlarım baya gür bu arada . Sizler nasıl topluyorsunz aranızda böyle olan varmı.