sara190 gece emzirmeyi 12. Ayda bıraktırmaya başladım önce her gece sadece aynı saatlerde verdim 3 e düşürdüm bir iki hafta sonra 2 ye sonra 1 e düşürdüm yani kademeli kestim çünkü memeye çok düşkündü ama uykusu bölünüyordu. Uzun bi süre aldı bunu yapmak en sonda sabah 5 civarı emmesini bıraktırdım ve gece böylece bitti. Çok ağladı bu arada geri adım atmadım eğer ağladı diye versem her gece daha çok ağlayacaktı. Teselli ederek sarılıp öperek konuşarak hallettim,ışıkları açıp uykusunu hiç bi zaman tamamen açmadım. Yani kısaca ben kademeli bi şekilde bıraktırdım aniden daha zor olurdu dayanamazdık ama sizinki artık büyük olduğu için böyle bir zamanı yok sanırım mecbur tek seferde bırakması gerekecek 😓