Kizlar merhaba. Nasılsınız ?
Kızım 4 yaş oldu sayilir, 1 ayı kaldi.Babasi tüm gün işte. Ben de evde olabildiğince etkinlik vs yapmaya çalışıyorum. Yetemedigim elbette oluyor. Yaz ayindayiz. Parka götürmek istiyorum.
Ama bende mi tuhaflik var anlamadim. Parktan hic hoslanmiyorum. Yani orda beklemek, oturmak, zaman gecirmek, kizim kostursun gozlemleyeyim. Asiri bunaltici geliyor bana.
Benim mi psikolojim bozuk yoksa var mi benm gibi parka tahammulsuz anne merak ettim.
Birde burda cok fazla sey okudum, yardim alip fikirlestim. Belki dedim bir anne birsey soyler fikrim ve bakis acim degisir. O yuzden bu postu actim. Koşup oynuyor ona oyi geliyor ama bana parka gitmek niyeyse cok sıkıcı geliyor. Bencillik gibi biraz malesef bunun da farkındayim.