Ben çocuğuma mama veriyorum 4 aylık şuan yeni yeni sağmaya başladım sütümü günde 2-4 kere power pump yöntemi ile başta toplam 30 ml gelmeyen sütümü çok şükür 90 ml e ulaştırdım arttırmak isteyen varsa çok etkili bir yöntem. Şimdi sorum şu buzluktan sütü çıkarıp içirmek istediğimde kendi kendine veya ılık suyla cozunmesini sağlıyorum ama oda sıcaklığında da olsa kızıma soğuk geliyor galiba içmek istemiyor çünkü mamayı isittigim icin ona alıştığını düşünüyorum. Ben bu sütü daha sonrasinda cezvede falan ısıtsam olur mu ?