gkmm Merhaba kilo alamıyorum uzun zamandır Dr a da gittim liste verdi iştah açıcı sipraktin verdi işe yaramadı. Nutricia gibi mama kullanıp kilo alan var mı? Yakın zamanda yazdıran varsa bilgi almak istiyorum. Hangi Dr yazar ve ücretleri ne kadar?