Kızlar bana destek moral verirseniz sanırım iyi hissederim. Bebeğim 1.5 aylık bu zamana kadar toplasanız 5 akşam tek kalmışızdır bunun dışında hep annem benimleydi ve yeni gitti şimdi ben bebeğimle tek kalamıyorum yemek bile bazen yemek çok zor oluyor eşim geç geliyor işten yorgun geldiği için birşey diyemiyorum kıyamıyorum. Bu çöküş geçici mi nasıl adapte olabilirim bebeğime lütfen yardımcı olun