gulcela canım ben de kızım 13.5 aylıktı işe başladığımda, doğum öncesiyle birlikte nerdeyse 15 ay evde kaldığım için ben koşa koşa dönücem işe diyodum post bile açmıştım. İlk gün çok zor geldi geri işe dönmek adapte olmak kuzumdab ayrılmak falan işe giderken ağlamaklı oldum eve koşa koşa döndüm ama sonrasında kızım da ben de adapte olduk. Kayınvalidem bakıyor çok şükür çok güzel bakar gözüm arkada değil bazen anne gitme falan diyo şimdi 22.5 aylık, bayram dönüşü alıştı bana zor oldu bana güle güle deyip arkamdan ağlamış ama sonra oyuna dönmüş. Kendine iyi geleceğini düşünüyosan hiç tereddüt etme