beyzzsenturkk_ benimde 29 aylık kızım kanepenin üzerinden aşağı atladığı için ayağını incitti dün gece yarısına kadar acildeydik evde topallaya topallaya yürüyor, yine de bu haline şükrettim çünkü daha önce yine bu yüksekten hoplama zıplama sevdası yüzünden 4 kere kolunu dirsegini çıkarttı, üç kere alçıya aldık, 3-5 güne bir, bir yerlere bodoslama daldığı için anlı kafası morarıyor, kız çocuğu uslu diyenlere hiç inanmıyorum, Bir de dün sabah anne havuçlu kek istiyorum dedi yaptım 2-3 dilim yedi hanımefendi, ben de çay demledim keki masaya koydum, esimle yeriz dedim, öncesinde tuvalette gittim 2 dakika en fazla 2 dakikaydı, bir çıktım oturma odasının her yeri kek için hepsini parçalayıp parçalayıp atmış. Canım kızım bir de gidip babasını çağırmış gel kek yiyelim diye meğer yancı arıyor dağıtmış ya babamla yaptım süsü verecek 😂