Dün başladık hiç bir sorun yoktu oynadi hatta bırakıp eve geldim . Ama bugün sabah gitmek istemiyorumla başladı bir şekilde okulun kapısına gittik ama asla sınıfa girmiyor eve gidelim anne diyor öğretmenimiz de ya ona yenilip eve gideceksin dedi yada bırakacaksın agliycak bir kac gun sonra alisicak dedi . Şuan yaz okula başladık Eylül de de normal okula baslicak anaokuluna . Şey düşündüm hem koca yaz evde kalmaz hemde Eylül için alıştırma olur . Şimdi eğer eve goturursem Eylül de de gitmicek daha da zor olucak belki o yüzden bıraktım ve çıktım arkamdan çok ağladı beni bırakma vs diye . 2 ay sonra 4 yaşında olucak oğlum ve almaya gitme saatim geldi 2 de aldım 10 bıraktım beni görünce ağlamaya başladı neden bıraktın diye ama ben gittikten sonra gündüz susmuş oynamış falan beslenmesini de yemiş, videolari attı öğretmen oynuyor . Ama şuan bana beni okulda bırakma diyor öğretmenimi sevmiyorum genelde istemediği şey olunca sevmez o kisiyi . Sizce bu doğru bir yöntem mi ? Bu şekilde mi alisicak . Bugün almaya giderken sevdiği kuzeni ile gittim ve okulda kaldığın için seni denize goturucem dedim şuan denizdeyiz hatta .