Emzirme sorunu yaşamıştım 1 ay önce atlattım derken yine başladık kaşık biberon istiyor ona dayanamıyor emzirirken kafasını geriye attı başladı ağlamaya yüzümü gördükçe ağladı sakinleştirdim bildiğiniz yüzüme bakarken titriyor yüzümü göstermeden ağlayarak uyudu yavrum ne yapacağımı bilmiyorum psikolojim bozuldu akıl verin kimse anlamıyor mama ver gitsin diyorlar mama verirsem sütüm kesilir sağımla uğraşıyorum 15 gündür 100 cc den fazla gelmiyor