Benim oğlan da 1 hafta sonra yaşına gircek ama bu ara yine hayattan soğuttu sağolsun. Geceleri sürekli memede, yatağa bırakınca ağlamalar falan. Gündüz dibimden ayrılmama, kucakta durmak isteme, uykuya zor geçme, geçse bile zırt pırt uyanma. Nefea alamıyorum artık sıkıntısını bi anlasam iş çözülcek de, bu atak mıdır nedir onlar da sıktı artık😒 yaşına girsin düzelir diyenler şimdi ne diceksiniz düze çıkamadık hala🤦🏻♀️