Hanımlar şöyle garip bir sorunum var sizlerde aynı mısınız bilmiyorum ama. Ön dişim kırıldı çiğneme dişim değil. O kırılınca yaptıramadım şuan önemli değil diye. Ama psikolojik olarak mı nedir yemek yemiyorum arka tarafla yiyordum yemek şuan da dişim kırıldığından beri yiyemiyorum. Çok acıkıyorum sorun tamamen benlik kırılın dişimle ilgili değil onunla yemiyordum yemeği sizlerde de böyle mi merak ediyorum psikolojik mi ?