merhaba @aslanaliemel @arzuman25 , 1,5 ay neredeyse olmuş sizler yazalı, bir değişim yaşandı mı bebeklerinizde?
Benim kızım prematüre, normal 4,5 aylık, düzeltilmiş 3 aylık. Yaklaşık 1 aydan fazladır aynı sorundayız, besleme reddi yaşıyoruz. Mamaya başladık 2 haftadır, günde 2 3 kez mama, 2 3 kez sağılmış süt veriyoruz. Bazen günlük 500-600′lere çıkıyor, bazen 300′ü aşamıyoruz. Mamada biraz randıman yakaladık derken bir anda meme emmeye başladı, sevindik, 3 gün sonra tarttığımızda 130 gram vermiş olarak gördük. Tekrar biberona döndük fakat bu seferde onu kabul etmiyor. Kendi haline bırakmayı deneyeceğiz artık, elden başka bir şey gelmiyor. Doktorlarımız da bu durumun normal olduğunu, çocuğu salmamız gerektiğini söylüyor ama 6 7 saat ses etmesek açlığıyla ağlayıp bizi uyarmıyor.