ferahmete Merhaba mama1 numaradan 2 numaraya ne zaman geçtiniz anneler? 6.ay bitti bizim henüz dr a gitmedik yarın gidicez bakalım ne diyecek
rast ferahmete merhaba benim bebeğim 8 aylık bende mama kullandım 6. Ay sonunda hemen geçtim 2 numaraya çünkü büyüdüğü için 1 numara yetersiz kalıyor 2 numaranın besin değerleri daha farklı doktor ile görüşüp geçebilirsiniz ben direk geçmiştim :)
ferahmete rast Evet artık yeterli gelmiyor ağlayarak belli ediyor zaten yarın görüşelim bakalım muhtemelen geçeriz