Gece sütümü sağıyorum, gündüz biz de meme reddi yaşıyoruz. O kriz anlarında sütü biraz veriyorum (gece sütü olduğu için sanırım uyku getirici hormonlar da oluyor içinde) içtikten sonra sallıyoruz yatıyor öyle. Yoksa ağlama krizi kaskatı kesilme memede hepsini yaşıyoruz…