sos20 Kızlar doğum yapalı 2 buçuk ay oldu ama ödem bir türlü gitmedi ayaklarıma giyecek terlik bulamıyorum artık eşimin terlikleri bile zorluyor. Sütümü etkilemeyecek bi önerisi olan varmı.😔