durdane80 48günlük ikizlerim var anne sütü çok az genelde mama alıyorlar sizler kaç saatte bir ve kaç cc beslenme yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz
annekadin21 durdane80 benm 56 gunluk. 6 gündür bıraktım o ne zaman acikir ağlarsa o zaman yediriyorum. Genelde 2 3 saatte bi gunduz. Aksamlari 4 saatte falan oluyor uyursa
kutsal6363 durdane80 benim 47 günlük mama ile beslenito memeyi emmiyor pek sütümde az diye her öğünde 90 -100 arais alıyor
mero_81 durdane80 2 ay 23 günlük ama prematüre doğdu zorla asla içmiyor mama ne zaman acıkırsa zaten evi birbirine katıyor ozaman veriyorum gündüzleri saha sık istiyor ama geceleri 10 -11 gibi uyur sabaha karşı 4-5 gibi anca ister zorla içirince kusuyor çünkü
cnruya Bebeğim elli günlük her saat başı emmek istiyor Yeni başladı bu huyu sütüm var hatta fışkırıyor sizce nedeni ne olabilir
durdane80 cnruya keşke benim de sütüm olsa sizin gibi ne yapsam olmuyor siz ekstra birşey yapıyormusunuz