beyzamye bence iyi moralinizi bozmayın. Benm kızım 1 yaşında 10 kilo yok hatta 9 bile yoktu kontrolde. Hiç zayıf fln diyen olmadı,olsada takmazdım. Çünkü iştahı gayet iyi ve her şeyden yiyor, ama oğlum öyle değil, hiç bir şey yemiyor. Et tavuk balık hiç bir şey yemez. Ona bile hiç zayıf diyen olmadı çok şükür. Sağlıklı olsun gerisi önemli değil benm düşüncem.