Selam kızlar 5.5 ay önce sezeryan doğum yaptım . Emzirdiğim için regl olamadım sanırım. Şu ⅔ gündür aşırı bir terlemem hava çok sıcak evet ama oldugum yerde oluk oluk ter atıyorum mevcut kasıklarımda gurultu sesleri başımda hep bir ağrı kasıklarımda ağrı dizlerimde ağrı hafif regl belirtisi gibi ap acık pembe renkli akıntı geliyor nadirde olsa . Normal zamanlarımda bunlar regl belirtilerim oluyor her ay dizlerim başım ağrır terlerim iştahım olmaz. Ama sökülemiyorum sanırım yada böyle olması normal mi çözemedim 5 aydır ilk kez böyle oluyor