Gakkoyenge bende araştırdım onu fakat şöyle aslında o da
Yarım çalışma süresi;
• Birinci doğumda 60 gün,
• İkinci doğumda 120 gün,
Olarak çocuk ilköğretim çağına gelene kadar herhangi bir zamanında kullanabiliyorsun. İlköğretim çağına gelene kadar diyor kanunda her gün değil yani süresi var. Onu yapmayı düşünüyorum kısa da olsa ama bakalım iş yerine bir başlayayım da müsait zamanda kullanacağım o hakkımı